+36 20 800 1111 Hívjon munkaidőben!

2007 első negyedévében 3. az Acer!

2007.07.10. 17:42
Nagy örömünkre szolgál a hír bejelentése, hiszen a ChipLand elkötelezett Acer partner! Az idén először a világ pc piacát tekintve az Acer a 3. legtöbb gépet adta el. A Gartner elemzőcég adatai szerint ezzel megelőzte a Lenovo-t (korábbi IBM), és megközelítette a HP-t és a Dell-t.
Az Acer már több, mint 30 éve látja el a világot IT termékekkel. Azonban csupán 2001 óta fordít különös figyelmet az értékesítésre és a marketingre, és azóta folyamatosan látványos piaci növekedést ér el.

A harmadik hely figyelemre méltó eredmény, az európai sikerek folytatása, ahol az Acer már évek óta vezető szállítói szerepet tölt be. Stratégiája, hogy kiválasztott országokra koncentrál, azt eredményezi, hogy sikereket ér el Európán kívül is, például az USA-ban és a nagyobb ázsiai országokban, ahol nagyon megerősödött a piacon.

Ezt a sikert számos kritikus sikerfaktor segítségével sikerült elérni.

1) Hatékony üzletvitel: Amikor az Acer megjelent a számítástechnikai piacon, a haszonkulcsok csökkenőben voltak, és csak a leghatékonyabb vállalatok tudtak megélni. Az Acer hatékony működése lehetővé tette, hogy kiváló minőségű termékeket készítsen a legkorszerűbb technológiai megoldásokkal, versenyképes árakon, így értékesítési partnereit is igazán versenyképes pozícióba tudta hozni.

2) Következetes értékesítési stratégia: 100%-ban közvetett értékesítéssel foglalkoznak, termékeiket szaküzletek forgalmazzák

3) Innovatív termékek és megoldások: Az Acer komoly összegeket szánt fontos termékcsoportok fejlesztésére, hogy a vásárlóik számára innovatív módon rendkívüli megoldásokat biztosítson mindennapi IT igényeikhez. A legújabb, ultra small form factor méretű asztali számítógépektől a robosztus, 20”-os notebookokig az Acer egyedi megoldásokat kínál.

4) Erős márkafejlesztés: Az Acer komoly befektetésre szánta el magát a márka fejlesztésére és tudatosítására, mivel rájött ennek fontosságára nem csak a mai, hanem a cég hosszútávú fejlesztéséhez is. Szponzori megállapodásaik a Forma 1 és a Moto GP vezető csapataival és eredményes futball csapatokkal, valamint átlagon felüli megjelenésünk az országos, a helyi, és a szaksajtóban, mindezzel az Acer egy állandó üzenetet közvetít, melynek hatására - a piackutatók felmérései szerint – nő az Acer márka ismertsége és márkatudatossága.

forrás: www.acer.hu