+36 20 800 1111 Hívjon munkaidőben!

Köszönjük szépen türelmüket !

2005.11.10. 08:31
November 8-án véget ért a Sulinet Expressz program alkatrész vásárlási lehetősége. Mivel a minisztérium csak kb 1 hónappal elotte jelentette be a zárást, hatalmas vásárlói tömegek indultak üzletünk felé. Ezúton szeretnénk megköszönni ügyfeleink megértését! A gyakran több órás sorakozás után is éreztük türelmüket, tudtuk, hogy méltányolják munkánkat és megértik, hogy a viszonylagos lassúság oka nem csapatunk munkája, hanem a minisztérium alkalmatlan internetes rendszere.
A Sulinet program
2005. november 8-tol jelentosen szukítették a Sulinet Expressz Programban résztvevő, adóvisszatérítéssel támogatott számítástechnikai eszközök körét. Alkatrészek, monitorok, nyomtatók, egyéb kiegészítők már nem vásárolhatóak. Komplett számítógépeket, illetve notebook-okat támogat az új szabályok szerint az állam. Az adóvisszatérítés feltételei a legtöbb vonatkozásban nem változnak: a 60 000 forintos maximális kedvezmény, az 50 százalékos önrész, és a 3,4-4 millió forintos éves jövedelem közötti sávos adócsökkentés megmarad, évi 4 millió forintos bruttó jövedelem felett a kedvezmény nem vehető igénybe.
Csapatunk napi 10-14 órás munkával tudta kezelni ezt az óriási megrendelés mennyiséget, megoldani az Önök felmerült igényeit. Bizonyára erőfeszítésünk ellenére is akadt olyan ügyfelünk, aki nem teljesen elégedett a kapott szolgáltatással, bízunk benne ezt a jövőben még tudjuk kompenzálni, elnézésüket kérjük!

Csupán az érdekesség kedvéért álljon itt néhány adat az októberi hónap történéseiből:

- Megajándékoztuk Önöket közel 800 adag Nescafe kávéval, cappuccino-val esetleg forró csokival.

- Kiállítottunk több, mint 1400 db számlát

- Elkészítettünk több, mint 800 db Sulinetes tranzakciót, egy olyan minisztériumi internetes rendszeren, amelyik néha napokig nem működött.

- Szervizünk több, mint 100 konfigurációt szerelt össze, de már divat lett a notebook vásárlás is.

- Elofordult, hogy naponta 3-4 kamion hozta az árut raktárainkba. Ezeket átvettük, feldolgoztuk, szétosztottuk a foglalásokat, majd elkészítettük a szabad készlet listáját.

- A leghosszabb sor egy szombati napon volt, amikor is az udvarunk közepén volt a vége, de az is elofordult az utolsó napokban, hogy dél körül nem kellett sokat várakozni.

- Elindult új weboldalunk, amely már a raktáron lévő termékeinket is mutatja. Az új szolgáltatás kiválóan segítette ügyfeleink döntéseit, a szabad sulinetes készletünkre folyamatosan érkeztek a foglalások.

- Volt olyan ügyfelünk, aki csupán egy sulinetes egeret vásárolt...

- ... és voltak akik több százezres erőgépeket.

- Volt olyan ügyfelünk, aki 1 órán belül elvihette sulinetes számítógépét...

- ... és volt aki 4 hetet várt rá.

- Volt olyan ügyfelünk, akivel közösen szidtuk a minisztérium rendszerét...

- ... és volt, aki minket szidott. :-(

A ChipLand Számítástechnika csapata kemény munkát végzett, hogy megfelelően tudja teljesíteni megrendeléseiket, de ez a munka nem lett volna hatékony az Önök megértése és türelme nélkül. Köszönjük bizalmukat, köszönjük, hogy cégünket választották sulinetes vásárlásaikhoz!